søndag 27. desember 2009

Que Sera, Sera

Det å ta igjen flere måneders forsømmelse tar tid, men nå er jeg endelig i mål! Selv om jeg ikke er noen tilhenger av nyttårsforsetter (som brytes etter noen timer eller dager!) må jeg iallefall love meg selv at jeg blir flinkere til å oppdatere denne bloggen. Ikke bare for min egen skyld, men også for de dyktige designerne, som lager de fantastiske kitene, sin skyld! Uten dem hadde denne hobbyen min aldri kommet i gang.

Som i fjor skal Marita få være med å avslutte dette året, sammen med Victoria. Bildet av Marita er det nok Fredrik som har tatt da de besøkte Teknisk Museum i Oslo tidligere i år. Bildet er perfekt for en nyttårs layout! Det ser jo ut som om hun kikker i en krystallkule for å sjekke fremtiden:), men

Que Sera, Sera,
Whatever will be, will be
The future's not ours, to see
Que Sera, Sera
What will be, will be.



Credits here

Syntes Victoria også skulle være med å avslutte dette året. For jeg vil veldig gjerne se det vakre smilet hennes i året som kommer; og mange, mange år til!



Credits
here

Godt Nytt År!




Ingen kommentarer: